fredag 26 mars 2010

En award

Hej alla vänner!
.
Igår var en bra dag på många sätt. Både lillasysters födelsedag, solsken och så fick jag min allra första award. Tack snälla Lyckoslanten! En jättefin blogg som ni ska kika in till.

Awarden går ut på att man ska berätta om saker som gör en glad.

.
Varje dag är jag förstås glad att jag får ha en underbar familj och att vi får vara friska. Glädjeämnen i livet är också alla vänner och att ha ett arbete som jag trivs med. Just nu är jag glad för att det är fredag (fast det snöar), våren är snart här och på söndag skall vi ha födelsedagskalas! Ja, listan som gör en glad kan ju bli hur lång som helst.
Nu skickar jag awarden vidare till:


Livet på Vestergård

Alegni in office
.
Skogsdoft och havsbris

My dreamhome

Ha en riktigt skön fredag!
.

Kramar


4 kommentarer:

alegni sa...

åh, varmt tack för utmärkelsen, vad glad jag blir :)
önskar dig en mysig fredag och ett underbart veckoslut! kram

AnnHelen sa...

Tack så haa!! :) Ha de så trevligt!
Kram,
-A-

Livet på Vestergård sa...

Grattis till din award!
Tusen tack för att du ger den vidare till mig.Jag blir verkligen glad.Jag fick den i går också så om du kikar in till mig ser du vad som gör mig glad.
Ha en riktigt skön fredag! Kram Kicki

Skogsdoft & havsbris sa...

Tusen tack för awarden, blev jätteglad! :)
Önskar dig en mysig fredag och en fin helg! :)