tisdag 2 februari 2010

Förkylning

Hos oss är hela familjen drabbad av förkylning för tillfället. Lillasyster blev sjuk i torsdags och på söndan resten av oss. Storasyster har varit hemma från skolan i två dagar. Just nu är det jag som mår sämst. Typiskt att bli sjuk just när man har ledig vecka från jobbet. Det är väl så med alla kommunalt anställda... sägs det! :)
.
Under helgen hann jag med en hel del Tilda-pyssel som jag gärna skulle vilja visa nu, men tyvärr är vår andra dator på reparation som har bildredigeringsprogrammet. Bilder kommer när datorn kommer tillbaka.
.
Ett rejält snöoväder drog över vårt land idag. Lyckligtvis kom min pappa med traktorn och skottade det mesta och min man skottade färdigt ikväll. Hade aldrig orkat med sådant jobb idag.
.
Jag vill tacka för alla gulliga kommentarer i mitt tidigare inlägg. Jätteroligt att få så mycket respons.
Nu skall jag fortsätta med kureringen av mig själv och familjen! Sköt om er och håll er undan förkylningsbacillerna!
.
Kramar

2 kommentarer:

Lotta i S-vall sa...

Skickar några " Krya på er " kramar
Kram kram

NeMa Design sa...

Men hej! Vad roligt att du hittade in till oss så vi kunde hitta in hit till dig!! Vilka fina "Tildor" du gör, såååå söta! Och den som är till din mors minne är helt ljuvlig. Hoppas du kryar på dig snart. Kikar gärna in här till dig fler gånger!
Kram Malin ♥♥♥