tisdag 5 januari 2010

Trettondagsafton och bröllopsdag!

Idag är det vår bröllopsdag. Mitt i mörkaste och smällkallaste vintern bestämde vi oss för ett enkelt bröllop med enbart den närmaste familjen närvarande. Nu är det några år sen det begav sig, men jag tänkte visa upp min lite speciella brudbukett. Jag hade batterilampor bland de mörkröda rosorna som lyste upp i vintermörkret. Min egen idé som passade på vintern. Om vi hade haft sommarbröllop skulle det inte varit nån vits med lampor.

Tack till min älskade man för alla de år vi haft varann och jag hoppas det blir många, många fler ännu!
.
Kramar


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er båda på bröllopsdagen !:) Din bukett var sååå fiiin.... :) Önskar er många,många lyckliga år tillsammans !
Kram T.

Louise sa...

Gratulerar på bröllopsdage! Vilken härlig ide med "lyse" i buketten, det har jag aldrig sett förr!