torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!

Ett år till ända igen. Julen gick fort och jag har inte pysslat alls. Hoppas på ett nytt år med mycket inspiration och att jag ska få lära mig nya saker.
.
Bland annat detta har jag gjort i helgen, ätit mintchoklad ur min favoritskål! Nu gäller det att komma igång med nån typ av träning igen.
.
Till julaftonen hade vi tänt röda lyktljus i islyktorna så att tomten skulle hitta fram och gjorde han!
.
Till sist vill jag visa nåt som är så otroligt sött. Pepparkakshus gjorda på helt vanliga små pepparkakor. En gåva från farmor till mina barn. Hon hade köpt dom nånstans i H:fors trakten. Lyfter hatten åt tillverkaren som gjort något så smått!
.
Vi återkommer nästa år!

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Roligt att du vill vara med i min tävling och på så vis hittade jag till dej.
Får önska dej god fortsättning och hoppas det blir ett kreativt bloggår.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Louise sa...

God fortsättning på det nya året!